2011-08-16
 09:04:17

Why can't you stay forever?

I förrgår kom jag hem från Grekland med Anja och gud vad kul det har varit! Så redan första dagen vi anlände bestämde vi oss för att åka till Hersonissos nästa år igen ;) Det har varit en underbar vecka och jag längtar redan tillbaka. Vi har träffat massa härliga människor (haha saknar våra norrmän!), solat och badat i vågorna, ätit god mat på lyxrestaurangen och njutit av varenda dag :) Grekland slog mina förväntningar tio gånger om ! (Och jag hade riktigt höga förväntningar ;) )

 










'






Det har varit den absolut bästa resan någonsin och jag längtar redan tillbaks!

Men nu är jag hemma, lite, lite förkyld :S Ska klippamig idag också (behövs verkligen) och sen träffa Emma efter att hon slutat skolan.

Igår kom också mitt nya skrivbord :)



Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: